Tuesday, March 17, 2009

Boobie Post

Since my last post was kind of a Debbie Downer (no offense to all the Debbie's out there) I thought I'd share these pictures with you and "perk up the mood" hahaha "perk"...ha...h never mind.
I was going through all my pictures from the Karaoke bar we frequent and I noticed there was a pattern with a few of the pictures...
that pattern was Boobs!

Oh yes my friends

plenty of pictures of chicks with cleavage hanging out ...

OH! and I even have a video.


I couldn't resist, I kept telling my Hubby, "Wait for it... wait for it" because I could have sworn this chicks boobs were going to fall out at any given moment!
They butchered "Eye of the Tiger" so it's only fair that I share the video because you should never insult Rocky like that!


video



Ok now back to the regular scheduled program... Boobs.

More Boobs!See, I wasn't lying...Boobs.
Another set of Boobs... Oh wait
Ok never mind... I zoomed in too much on that picture,

because this wasn't a Boob shot. Sorry

And I can't leave out a little eye candy for the ladies!

For your viewing pleasure,

compliments of BDC (aka. Hubby)...

Man Boobs!

You're Welcome

30 comments:

BDC said...

i love the last ones ,,,may i please have he`s number

Anonymous said...

how drunk were you those losers singing sucked ass

Hannah said...

Hi,
New here.:) Great, now I've got "boob envy". (Well except for the last picture.LOL. I don't think chest hair would suit me!;))

ReRe said...

i am floored, FLOORED by that video. if you are gonna have so much cleavage hanging out, at least make sure it looks good! her girls were trying to escape b/c they were squashed

Matt said...

Best post ever.

until the end.

Cunning_Linguist said...

Murdering Eye of the Tiger...... SACRILAGE!!!!!!! They should be shot, burnt at the stake and stoned.

ChiTown Girl said...

Crap!! I'm reading this at school, so I can't access the video!! I REALLY want to see it now after reading all the comments :( I'll get back to you tonight! ;-)

moooooog35 said...

It's BOOBTASTIC!

(trademark pending)

Dr. Monkey Von Monkerstein said...

My eyes! MY EYES!

La Pixie said...

boobalicious!!

I just know I would be right and home with you guys. if youve got them, have fun with them, right?

Hanako66 said...

haha

that video was great

repliderium.com said...

ha ha ha ha. When I saw the zoomed in one I was thinking "ah, that looks like butt crack"
And low & behold.
I can spot an ass anywhere (because I am one!)

Kellie said...

Haha! I love the butt cleavage. :)

The Loss Adjuster said...

Boobs. I think that made my morning better. :)

Nickie. said...

Haha. Love the pics! =)

MzTapz said...

Boobs Galore...ugly ones, fluffy ones, saggy ones...you name it was there! Good times!

KBL 2 ORD 2 SAN 2 LUV said...

I didn't know I was out partyin' with ya'll! I must have blacked out from my very own pitcher of margaritas!!!

Hilarious post!

By the way, everytime I see a picture of you I think it's me! We wear the same types of glasses and I swear you could pass for my sister! Craziness!

Reina Bee said...

Oh man! The butt crack and hairy BDC boobs I could have done without. . .for some reason I'm thursty for milk now. Hmmmm? Wonder why?

Bow Chica Wah Wah said...

LMAO!

Im loving the crack!

MzTapz said...

Himbo: Why did you let Bon Don get a snap shot of your back shot?? Cochino! lol

LipSmacker said...

OMFG, that is the best post I've seen in forever! Thank you!! I needed a good laugh and what is funnier than random boobs and ass! Or T&A as they say it on the street. ;)

Himbo said...

Mz Tapz: Oh no you di-int! Crack is not luxurious! Except for Himbo's (that's a given), mine looks so prit-dee it look laik mado o chia lida.... u no, sum-ding prit-dee lai dat!

Mmkay!

Don't hate.

Lol... good one tho. A aint mad atcha .)

MzTapz said...

Himbo: I want to see it! I need to make sho its as luxurious as you say it is. Mmkay! ;] So make sho you have your superman "tun da da tuns" on! lol but please no dingle berries k! lol

PorkStar said...

lmao holy cow that was interesting to watch...

Cheryl said...

Why is it that everyone has bigger boobs than me?

K @ Blog Goggles said...

Hahaha... love it.

Jillian said...

LMAO!!...

ok for the record in that video...those boobies look like they just hurt...all smooshed up on each other and muffin toppin out...i really feel bad for those boobies....

Himbo said...

Mz Tapz: Lol dude I'm gonna go online and buy some superman tan tran trans (well, boxer briefs) and show you. Just watch [insert evil laugh here]!!

SheBloggs said...

Your hubs is tatted up girl! Love it!, oh and all the boobs too..

Desert Rat said...

SEXY! especially the last ones.